Dziękuję za informację zwrotną – Douglas Stone & Sheila Heen

Dziękuję za informację zwrotnąKomunikaty zwrotne docierają do nas codziennie: od przyjaciół, rodziny, kolegów, klientów, szefów, nauczycieli, lekarzy i nieznajomych. Oceniają nas, udzielają coachingu i krytykują za wyniki, osobowość i wygląd.

Wiemy, że opinie są niezbędne w rozwoju zawodowym i w zdrowych relacjach, a mimo to boimy się ich, a nawet je odrzucamy. Dzieje się tak dlatego, że komunikaty zwrotne tkwią na pograniczu dwóch przeciwnych sobie ludzkich pragnień: chcemy się uczyć i rozwijać, a jednocześnie być akceptowani i szanowani takimi, jakimi jesteśmy obecnie. Dziękuję ci za informację zwrotną to pierwsza książka, która otwarcie próbuje łagodzić to napięcie. Wyjaśnia, dlaczego komunikaty zwrotne są tak istotne, a jednocześnie tak trudne, i oferuje prosty system i skuteczne narzędzia pomagające nam z wdziękiem radzić sobie z życiowymi wichrami przypadkowych komentarzy, z dorocznymi ewaluacjami i niepożądanymi radami.

Świat biznesu przeznacza co roku miliardy złotych i miliony godzin na szkolenia, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego wszystkie te pieniądze inwestowane są w szkolenie odbiorców zarówno w pracy, jak w osobistych relacjach. To odbiorcy bowiem interpretują to, co słyszą, i decydują, czy i jak się zmienić.

Stone i Heen, współautorzy międzynarodowego bestsellera pt. Difficult Coversations, poświęcili ostatnie piętnaście lat na współpracę z korporacjami, organizacjami non profit, instytucjami rządowymi i rodzinami, aby ustalić, co pomaga nam w nauce, a co nam przeszkadza. Odkryli, że choć przyjmowanie komunikatów zwrotnych może być niełatwe, to jednak można się tego nauczyć.

Z książki dowiesz się, jak ROZPOZNAĆ wyzwalacze, które blokują naukę, ZROZUMIEĆ kiepsko przekazany komunikat zwrotny, ODKRYĆ martwe punkty, by zrozumieć ukryty wpływ naszego zachowania na innych, USTALIĆ GRANICE w obliczu bezlitosnej i destrukcyjnej krytyki i ODZYSKAĆ właściwą perspektywę nawet w najtrudniejszych rozmowach.

Czy jesteś zaangażowany w organizację, zespół czy relację, Dziękuję ci za informację zwrotną pomoże ci w skutecznej nauce – nie tylko od troskliwego coacha lub ukochanego mentora, lecz od niemal każdego. Autorzy z humorem i klarownością łączą najnowsze odkrycia neochirurgii i psychologii z praktycznymi i trzeźwymi radami. Książka ma zadatki na stanie się klasykiem w świecie przywództwa, organizacyjnych zachowań i edukacji.

Rekomendacje

„Wyobraźmy sobie organizację, w której wszyscy dobrze przyjmują komunikaty zwrotne. Zbiorowy poziom lęku zostałby obniżony. Ludzie uczyliby się i rozwijali.  Mówisz, że to niemożliwe? Dzięki tej szalenie oryginalnej i skutecznej książce być może nie.”
Judy Rosenblum
była dyrektor ds. edukacji w Coca-Coli
oraz założycielka Duke Corporate Education

„Niezwykle oryginalny zbiór porad, w jaki sposób możemy zamienić komunikaty zwrotne na coś naprawdę pożytecznego”.
Chris Benko
wiceprezes globalnego zarządzania talentami w firmie Merck

„Jeśli chcesz kierować organizacją edukacyjną, to pierwszym zadaniem jest polepszenie jakości komunikatów zwrotnych. Niniejsza książka jest podstawowym przewodnikiem, jak tego dokonać”.
Amy C. Edmondson
profesor przywództwa i zarządzania
w Harvard Business School oraz autorka Teaming

Informacje techniczne

Oprawa: miękka
Ilość stron: 428
Format (wymiary): A5
ISBN: 978-83-63488-69-7
Przekład (tłumacz): Jan Muranty, Ryszard Zajączkowski
Redakcja i korekta: Joanna Zalewska
Opracowanie graficzne: RED Paweł Brankiewicz
Skład i łamanie: RED Paweł Brankiewicz
Tytuł oryginału: Thanks for the Feedback
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Logos

Zobacz również

Jak powinniśmy żyć Podstawy etyki chrześcijańskiej

Jak powinniśmy żyć. Podstawy etyki chrześcijańskiej

Czym jest etyka? Jakie znaczenie ma dla chrześcijan? Zaczynając od podstaw, Stanley Grenz prowadzi swoich …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *